Socialdatabase heeft ’s werelds grootste openbare database omgevormd tot een tool voor relevantere en minder verspilde advertenties op X. Door merken alleen de doelgroepen te laten bereiken die ertoe doen, verminderen ze ruis, besparen ze onnodige kosten en realiseren ze een beter rendement.

We werkten twee jaar met hen samen, ontwikkelden hun merkidentiteit en droegen die over aan hun team. Daarnaast versterkten we hun positionering met salesmateriaal, een samenwerking met X (voorheen Twitter) en datagedreven campagnes. Deze campagnes richtten zich op specifieke doelgroepen uit de database, waardoor de communicatie zowel impactvol als efficiënt werd.

We ontwikkelden een veelzijdige visuele stijl die toepasbaar is in diverse mediaformaten en eenvoudig kan worden aangepast aan verschillende doelgroepen in online kanalen.

Ons doel was een onderscheidende aanwezigheid in het digitale landschap te creëren, waarmee effectieve differentiatie van concurrenten mogelijk wordt.

Wil je meer weten over dit project?
Email Mark:
mark@upgrade.amsterdam